x-kom hosting

Lapik do 2500zł

forbidden_flake
utworzono
utworzono

Szukam laptopa na studia i uprzedzam- jestem zielona.

Co wiem na pewno : cena do 2500zł, 1 GB RAM-u no i żeby to porządne było i na tych pare lat wystarczyło. Bede go uzywac do surfowania w necie glownie, zadnych gier czy innych dupereli.

Notebooki jakich firm odradzacie? Ja wiem ze Acery są raczej kiepskie bo obudowy się psują.

A jakie firmy polecacie?

Kolejna rzecz, jaki system? Mi pasuje XP, ale w wiekszosci sklepow widze albo Viste albo Linuxa.

I jeszcze istotne : gdzie najlepiej zakupic sprzet? od razu mowie ze allegro czy sklepy internetowe odpadaja. Chodzi mi raczej o wybor miedzy Media Marktem ( i tym podobnymi sieciami) czy raczej jakis maly sklepik?

Prosze o rady ;]

Popek
komentarz
komentarz

W MM nie kupuj, w małych sklepikach to nie wiadomo jak sie wrobią, allegro to najlepsze rozwiązanie, chociaż możesz kupić w dużym sklepiku ;)

Byle nie MM

http://www.allegro.pl/item228970642_toshib...0_katowice.html

Nie musisz kupować tego na allegro, ale polecam ten!

Boski4
komentarz
komentarz

Z firm godnych uwagi to tak Sony VAIO (są dość drogie), HP, oraz Toshiba

forbidden_flake
komentarz
komentarz

Dzięki za odzew!

DLaczego odradzacie MM? tzn ze jakies Saturny i Electroworldy tez odpadaja? albo Vobis? Na allegro troche sie boje zamawiac, ale tam w sumie chyba taniej wychodzi?

Ta Toshiba fajna, ale znowu widze ze ma Viste wgraną, a ja nie chce tego systemu. No i RAM 1GB w zupelnosci mi starczy :)

Macie moze jeszcze jakies propozycje?

  • 4 tygodnie później...
Sebastian Skrzypek
komentarz
komentarz

Dell=IBM -> Toshiba=HP -> Asus=Sony

To jest ustawienie firm od najlepszych, na inne nie zwracaj uwagi .(Chociaż SONY też odradzam)

forbidden_flake
komentarz
komentarz

Znalazlam w sklepie Toshibe 1024 RAM, 80 GB HDD, ale z prockiem Celerona - myslicie ze bedzie mimo wszystko lepsza od tego Benq? Wlasciwie to czemu go odradzacie? parametry ma niezle w sumie.

Popek
komentarz
komentarz