Skocz do zawartości

ForumPC.pl używa plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu internetowego. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w polityce prywatności.    Akceptuję używanie plików cookies



Zdjęcie

jak sformatowac netbooka? wersja dla zielonych


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   rukizz

rukizz
  • Użytkownik
  • 6 postów
0
Neutralny

Napisano 11 listopad 2010 - 23:23

Witam

Potrzebuje sformatowac swojego netbooka, ktory jest moim jedynym komputerem.
Umiem formatowac zwykle laptopy, ale jak wiadomo netbook nie ma napedu cd.
Wiem ze musze zgrac system z plyty na pendriva (na laptopie mojego chlopaka) i stamtąd zainstalowac na moim netbooku, ale nie mam pojecia jak to zgrac na tego pena.

Prosze nie pisac ze w necie jest pelno artykolow na ten temat, bo ja je wszystkie znalazlam, ale co mi z tego, skoro wszystkie byly rownie skomplikowane jak ten:
http://toin.pl/20/wi...xp-z-pendrivea/
wiec nic z nich nie rozumiem.

Prosze o jakies proste wyjasnienie jak zgrac system z plyty na pendriva i potem jak zacząć instalacje na netbooku, ale niech to bedzie wyjasnienie w wersji dla zielonych, bo jestem kobieta i naprawde nie zrozumiem zadnych skomplikowamych zagadnien.

Z gory dzieki za odpowiedz.
  • 0




#2 OFFLINE   Cukier116

Cukier116
  • Użytkownik
  • 806 postów
57
Neutralny

Napisano 11 listopad 2010 - 23:30

Uwaga będę teraz złośliwy i nie ma to nic wspólnego z tym że od paru ładnych lat jestem singlem... :P

W internecie jest pełno artykułów dotyczących instalacji Windows'a z dysków przenośnych min. pendrive'ów, a tak poza tym to od czego masz chłopaka?
Bycie kobietą nie upoważnia Cie do bycia głupkiem poza tym uwierz lepiej zdobyć wędkę niż prosić się o ryby ;)

Pozdr.
  • 0

#3 OFFLINE   rukizz

rukizz
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 6 postów
0
Neutralny

Napisano 11 listopad 2010 - 23:39

"Bycie kobietą nie upoważnia Cie do bycia głupkiem"

To że nie umiem sformatowac netbooka to jeszcze nie musi oznaczac ze jestm glupkiem, wiesz.
Mysle ze tak naprawde malo kto potrafi to zrobic, wiec nie musze sie wstydzic ze ja tez nie umiem, a dopiero chce sie nauczyc.

Przeciez napisalam, ze naczytalam sie juz duzo artykulow na ten temat, i co z tego.
A nie bardzo usmiecha mi sie placic kumplowi mojego chlopaka ktory jemu zawsze formatuje, ale nie za darmo niestety :(
  • 0

#4 OFFLINE   Cukier116

Cukier116
  • Użytkownik
  • 806 postów
57
Neutralny

Napisano 11 listopad 2010 - 23:42

Artykuł na stronie którą podałaś w #1 poście jest naprawdę lekki, prościej już się naprawdę nie da...

A nie bardzo usmiecha mi sie placic kumplowi mojego chlopaka ktory jemu zawsze formatuje, ale nie za darmo niestety :(

Wiedza kosztuje.
  • 0

#5 OFFLINE   rukizz

rukizz
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 6 postów
0
Neutralny

Napisano 11 listopad 2010 - 23:48

"Artykuł na stronie którą podałaś w #1 poście jest naprawdę lekki, prościej już się naprawdę nie da..."

No, to juz troche lepsza odpowiedz, bo przynajmniej dzieki temu wiem ze to co znalazlam na tamtej stronie to jest rzeczywiscie to czego szukam, tylko trzeba nad tym posiedziec.
Do tej pory nie bylam pewna czy tam wlasnie mam szukac rozwiazania, ale teraz juz wiem ze tam.

Dzieki.
  • 0

#6 OFFLINE   Cukier116

Cukier116
  • Użytkownik
  • 806 postów
57
Neutralny

Napisano 11 listopad 2010 - 23:54

Czytaj kilka razy jeśli czegoś nie rozumiesz, rób wszystko powoli jak coś nie wyjdzie spróbuj jeszcze raz, do póki się nie uda!
Jakbyś miała jeszcze jakieś pytania chociażby odnośnie punktów których nie rozumiesz, pytaj śmiało.
Powodzenia ;)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Przekaż 1% podatku na rzecz OPP | tanie domeny w PROGRESO

Zawartość każdej wiadomości wyraża poglądy i opinie jego autora, a nie administratorów czy moderatorów (poza wiadomościami pisanymi przez nich)