x-kom hosting

Jaki hosting wybrać?

nevermore
utworzono
utworzono (edytowane)

Witajcie,

zastanawiam się jaki hosting wybrać. W internecie są setki ofert. Nie znam się na tym więc pozostawię ten wybór Wam (osobom obeznanym w tej dziedzinie).
Będzie to młody, lecz szybko i prężnie rozwijający się serwis. Jeśli biznes się przyjmie, istnieje możliwość zwiększenia parametrów serwera.
Na stronie będzie możliwość rejestracji, wystawiania ofert, płatności SMS, kupowania ofert. Serwis nie zajmie zbyt wiele miejsca. Z czasem zapewne liczba użytkowników oraz osób odwiedzających stronę wzrośnie, dlatego szukam firmy, która będzie oferowała zwiększenie parametrów serwera. Baza danych powinna być bardzo duża. Liczę na to, że strona będzie chodziła bardzo szybko a kontakt z firmą będzie również bardzo szybki oraz przyjemny.

Co polecacie? Proszę o uzasadnienie wyboru.

Pozdrawiam!


PS Żeby nie zakładać nowego tematu od razu spytam.. Wykupię domenę na okres np roku. Na kilka tygodni przed upływem terminu zdecyduję, że będę chciał być w posiadaniu domeny kolejne lata. Wystarczy, że napiszę do firmy, aby "przedłużyła" mi domenę (oczywiście zapłacę)? Czy jeśli ktoś zobaczy, że domena jest atrakcyjna i zarezerwuje ją przed tym, jak podejmę decyzję o "przedłużeniu" będzie miał możliwość zabrania mi domeny (oczywiście nie będę zalegał z opłatami)? Nie wiem na ile mam rejestrować domenę, ponieważ nie wiem jak to wygląda. Jeśli biznes się przyjmie nie mam zamiaru zmieniać adresu na nowy...

PS2 Radzicie wykupić tylko jedną domenę .pl, czy może wykupić wszystkie dostępne? Tzn na serwis można wejść wpisując x.pl/x.com/x.eu/x.net itd. Po wejściu w x.com przekierowuje osobę na x.pl. Czy ma to jakiś sens?

Edytowane przez nevermore

mydoom.h
komentarz
komentarz (edytowane)

Jeśli wykupisz domenę, jest ona twoja do końca abonamentu i nikt nie może jej zabrać. (pomijając organy ścigania, jeśli zachodzi taka potrzeba)