Teratris

Użytkownik
  • Zawartość

    126
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Teratris

Informacje o profilu

  • Miejscowość
    Zabrze

Ostatnie wizyty

731 wyświetleń profilu
  1. Witam, mam internet na kartę w play LTE 4G LTE ultra, oferta 49 zł miesiąc bez limitu i mam stary modem huawei E173 wpinany pod USB i strasznie mi wolno chodzi internet i rozważam nad routerem lub modemem obsługującym LTE: 1. czy szybciej będzie chodzić mi internet jeśli skorzystam z modemu usb czy z routera? Raczej będzie to urządzenie stacjonarne, więc nie zależy mi na mobilności. Kwestia które urządzenie zapewni mi najszybszy internet w laptopie. Skłaniam się ku routerowi bo czasami korzystam z 2 urządzeń. 2. Co wybrać do około 200 zł: -http://allegro.pl/router-lte-ii-huawei-sim-gwarancja-anteny-gratis-i6803049856.html -http://allegro.pl/modem-router-wifi-huawei-e5573-lte-4g-aero-2-fv-23-i6677804702.html -czy jakiś modem wpinany do usb? Proszę o pomoc Pozdrawiam
  2. Witam, czy do 3000 zł znajde coś lepszego niż ten acer https://mediamarkt.pl/komputery-i-tablety/laptop-acer-aspire-f5-573g-58t1-czarny? dodadkowo teraz w promocji dorzucają offic, i kolejne pytanie czy jest szansa że za 2 miesiące będzie coś lepszego za tą cene do kupienia, ewentualnie ten laptop stanieje? pytam do dopiero wracam do kraju za 2 miesiące, a teraz mi ta promocja wpadła i nie wiem czy nie poprosić rodziców żeby mi kupili go teraz. Laptop ma służyć do wszystkiego po trochu tak na prawdę, troche gier nowszych, internetu, i fajnie jakby miał napęd dvd. Pozdrawiam
  3. niestety szybko został wyprzedany i nie zdążyłem zamówić, ale jakby jeszcze raz się pojawił w tej cenie to warto? wydaje mi się że jak na takie parametry i jeszcze system w cenie to się bardzo opłaca, a jak to teraz w Polsce wygląda? Obecnie przebywam w usa i nie mam jakiegoś parcia na nowego laptopa ale jak coś się trafi okazyjnie to chętnie kupie, wiadomo przy tym kursie dolara to ciężko znaleźć dobrą okazje. Więc moje pytanie czy w PL kupie coś podobnego lub lepszego w tej cenie? (do 2500 zł z systemem)
  4. Witam, dzisiaj w promocji znalazłem takiego laptopai mam szybkie pytanie, http://www.bestbuy.com/site/asus-17-3-laptop-intel-core-i5-12gb-memory-nvidia-geforce-gtx-950m-1tb-hard-drive-glossy-dark-brown-imr-matte-brown-hairline/5624276.p?skuId=5624276#carousel-modal co sądzicie warto? 500 $ czyli niecałe 2300 zł a specyfikacja niezła, laptop ma być do filmów i gier
  5. jak podłączyć komputer pod telewizor led? kablem hdmi? nie chce uszkodzić karty graficznej ani telewizora, czy to też nie będzie jakoś źle współgrało takie połączenie czy bez różnicy? telewizor lg 32 cale led, prosze o podanie jakiegoś kabla na esc.pl który to ogarnie   który zasilacz bedzie lepszy ten antec czy ten corsair 450 (często widze polecany jest na forum)?
  6. dzięki za pomoc, a która karta lepsza ten asus  czy gigabyte  i która płyta lepsza msi czy gigabyte? jaką karte bym musiał mieć do wifi?
  7. a cos z i5-6400 i kartą geforce gtx 960 windforce? mógłbym zwiększyć budżet
  8. Witam,   poszukuje komputera do gier (gta 5 itp.), chciałbym żeby komputer jak najdłużej posłużył i ogarniał nowe gry, cena koło 2600, komputer na początku będzie podłączony do telewizora 32 cale lg led, chciałbym też żeby można było połaczyć się z wifi- co bym musiał dokupić?   Co sądzicie o tym zestawie w załączniku
  9. dobra, a jaki monitor do tego zestawu? jednak telewizor 32 cale za duży, ten byłby ok http://proline.pl/?p=IIY+X2483HSU-B1 ?
  10. dobra, ostatnio miałem mało czasu, teraz chce ten zestaw zamowić w tym tyg, więc tak czy ten zestaw z morele jest ok, tylko jaka karta do tego? ceny różnią się niesamowicie, coś do 900 zł najlepiej ale jak warto dołożyć to ew. do 1000 zł, http://www.morele.net/karta-graficzna-msi-radeon-r9-380-4gb-gddr5-256-bit-hdmi-2xdvi-dp-r9-380-gaming-4g-707129/ http://www.morele.net/karta-graficzna-gigabyte-gtx960-windforce-2x-4gb-gddr5-128bit-2xdvi-hdmi-3xdp-gv-n960wf2oc-4gd-725164/ nie mam pojęcia czym się różnią te wszystkie karty bo jednego modelu jest 15 rodzaji i każdy o 30 zł się różni albo o 50...
  11. czy ta karta to ta sama co podałes http://www.morele.net/karta-graficzna-gigabyte-gtx960-windforce-2x-4gb-gddr5-128bit-2xdvi-hdmi-3xdp-gv-n960wf2oc-4gd-725164/?? czy ten tv bedzie dobry jako monitor pod kompa? jaki system pod ten komp?
  12. dziękuje za pomoc, to widzę ten sam zestaw http://infobit.pl/kategoria/polecane/zestawy-komputerowe/8tylko dysk inny, który wybrać tego wd czy seagate'a? i którą kartę konkretnie? jeżeli ten r9 380 to jaki model bo widzę ceny się wahają od 840 zł do 1100 zł? czy lepiej brać tego gigabyte? jaki system do tego zestawu? (tu jest problem bo mam windowsa 8 na lapku i jest dramat, nie wiem czy to wina laptopa czy sytemu ale jest po prostu nie do zniesienia, muli, jest nieintuicyjny, win xp i 7 jeszcze był ok ale ten 8 to porażka) i czy jako monitor można by połączyć złączem hdmi do tego telewizora http://www.neo24.pl/?p=lg_32lb561b&utm_source=ceneo.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=Ceneo%2FTelewizory+plazmowe+i+LED&utm_content=949.0&utm_term=LG+32LB561B%7C103942%7CLG&ceneo_spo=true  czy to głupi pomysł, chciałbym wykorzystać ten sprzęt i karte graficzną w 100% ? mam jeszcze stary monitor samsung 2053BW ale to odpada chyba?
  13. Witam, około 6 lat temu złożyłem taki zestaw komputerowy i nie mam pojęcia co z nim dalej zrobić: dysk: 320 GB płyta: asus P5Q-PRO, procek: intel core 2 duo E8400 karta: gainward ati radeon HD  4850, zasilacz: corsair 500/550 W Mam kilka pytań bo już spory czas nie interesowałem się komputerami i grami ale potrzebuje dla brata złożyć jakiś zestaw. 1. Ile może być wart mój komputer? Zgaduje że kupca i tak nie znajde na niego nigdy, więc jest to komp na złom? 2. Czy jakiekolwiek nowe gry pójdą na tym sprzęcie? Np. jak nowy wiedzmin czy gta 5? 3. Czy da rade go jakoś podrasować czy jest to niemożliwe i nieopłacalne jak zgaduje? 4. Jeżeli nic się z nim nie da zrobić to jest jakaś firma skupująca stare komputery? 5. Jeżeli bym kupił zestaw za 2500 zł to na jaki okres będzie to dobry sprzęt do gier? Ile lat pogra mój brat w najnowsze tytuły na znośnych ustawieniach? Technika idzie do przodu cały czas, co ile średnio zmieniacie komputery? Mój stary zestaw też miałbyć przyszłościowy i dobry do rozbudowy a po kilku latach jest na śmietnik. 6. Duża różnica by była w zestawie za 2000 zł a 2500 zł? Troche pogmatwałem, proszę o pomoc, z góry dzięki za poświęcony czas ;)
  14. ok,dzięki a dałoby się to jakoś poprawić? sformatować go i przeinstalować windowsa? 
  15. Witam, siostra mi narzekała, że jej dysk szwankuje ale wydaje mi się że jest ok, chociaż nie wiem co jest powodem, że ikony z ekranu same znikają i czasami jak nacisne np. PPM to mi okienko znika, albo start jak nacisne to nic nie robię i mi znika, to może być problem dysku? Dodaje obrazy z HDtune, nie wiem jak je interpretować, co sądzicie? Laptop ma już sporo latek jest to asus x50sr z vistą.