4pc

Użytkownik
  • Zawartość

    427
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Pytałeś w Hekko? Jeśli serwis legalny, to raczej nie powinno być żadnych problemów. Zwyczajnie dopytaj.
  2. Też tak to widzę, przynajmniej w teorii. Po pełnym okresie rozliczeniowym będę w stanie powiedzieć nieco więcej. Wtedy zerknę na liczby, ale prawie niemożliwe, żeby to się nie opłacało. Musiałoby po prostu nie dochodzić do rozpoznań. A te są, więc i można też mówić o efektach.
  3. Tak, można oddzielnie. Mam naprawdę z tego klientów - pozytywne zaskoczenie. Ludzie naprawdę nie mogą pojąć skąd ich wzięliśmy, w sensie - skąd mamy numer kontaktowy. Skuteczność przekonywania wysoka, tym bardziej, że również działamy w marketingu, więc klienci odbierają nas jako rozwijających się i na czasie.
  4. Zazwyczaj pod sklep. Pod normalne, małe serwisy, raczej to nie ma sensu. No chyba, że faktycznie wasz serwis ma bardzo dobre osiągi - zazwyczaj jednak absolutnie nie ma powodów, do VPSa, a tym bardziej dedyka. Wystarczy porządne konto dzielone.
  5. Na pewno będziemy to testowali. Sporo osób w sieci pisało, że to im mocno wspomaga konwersję, a właśnie o to chodzi. Za kilka tygodni napiszę wam jak jest z tym weBBell. Wtedy będziemy wiedzieli też co z Berberris. Jak dobrze rozumiem, to one działają zależnie od siebie, tak?
  6. No właśnie po opisie też tak to widzę. Kiedy ludzie dostają niezamówiony telefon, to raczej się wkurzeni. Ale kiedy dzwoni ktoś z firmy, której ofertę przed chwilą sprawdzali, to mogą być w takim szoku, że przyśpieszą decyzję o zakupie usługi. Też tak to widzicie? Myślałem początkowo, że to taki typ statystyk, ale wcale nie...
  7. Ogólnie to przecież Neonet w poprzednich rankingach też miał bardzo dobre pozycje. Cała Polska była bliska pierwszej pozycji już rok temu, co oznacza, że jest dobrze, a jeszcze w dodatku wszystko jest rozwijane - i tak ma być. Ciekawe jak to wyjdzie w kolejnym roku - czy zagraniczne sieciówki wezmą się w garść i dociągną do naszych. Pozytywne jest to, że pod takim względem uchodzimy za wzór. Oby było tak dalej.
  8. Zainstalowane. Widziałem na ich stronie opis czegoś takiego jak weBBell. Korzystacie z tego? Opis wygląda konkretnie - faktycznie to rozpoznaje odwiedziny tak konkretnie? Na Berberis chcę poświęcić minium kilka dni i dopiero na tej podstawie przyjdzie czas, na ocenianie działania systemu.
  9. Widzieliście? Neonet wygrał Daymakerindex w kategorii AGD/RTV. Ocena na podstawie wizyt tajemniczego klienta. Zgadzacie się z tym? Moim zdaniem mają dużo lepszą obsługę, niż w innych sieciach, a przynajmniej nie spotkałem się jeszcze z tym, żeby pracował tam ktoś nieprzygotowany...
  10. Przy jakiej działalności z tego korzystacie?
  11. VPS ma sens dopiero wtedy, kiedy faktycznie stawiacie na tej usłudze coś dużego. Sklep, albo bardzo popularny serwis. Na pewno nie ma potrzeby stawiania czegokolwiek na VPSie jeśli to ma być coś niewielkiego. Tylko dodatkowe koszty i problemy się robią.
  12. Dzięki. W takim razie - ktoś przedstawi konkretną wersję oprogramowania, które powinno się sprawdzić w takiej roli? Jaka wersja? Co dokładnie, jakie możliwości? Kluczowe parametry?
  13. Ale takiego systemu nie ma - więc to bez znaczenia. Na co jeszcze warto zwrócić uwagę?
  14. Polecicie jakiś konkretny, a najlepiej darmowy system CRM, który powinien się sprawdzić w przypadku małej działalności - dopiero raczkującej? Jeśli tak - to jaki? Trudno powiedzieć jakie mamy oczekiwania - zależy nam na praktyczności programu. Tak, żeby wprowadzanie danych do niego nie wymagało więcej czasu, niż wyniosą oszczędności na samym zarządzaniu.
  15. Na przyszłość - te kroki - http://techfresh.pl/jak-przyspieszyc-laptopa-jakie-podzespoly-wymienic/ Jeśli tutaj wszystko się zgadza, to dopiero do serwisu, ale akurat powodów kiepskiego działania laptopa może być mnóstwo.