TeamQuizCl

Użytkownik
  • Zawartość

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O TeamQuizCl

Informacje o profilu

  • Miejscowość
    Grodzisk Wlkp

Ostatnie wizyty

358 wyświetleń profilu
  1. A nie przekraczając kwoty 150 zł
  2. Witam , jak w temacie chciał bym kupić tablet dla dziecka 7 letniego, które głownie będzie na nim grać i oglądać bajki. Będzie to prezent wiec chodzi tylko o nie używany tablet. Chciał bym prosić was o poradę co działało by w miarę dobrze (bardziej mnie interesuje wydajność niż jakość żeby nie zacinał się za bardzo)
  3. Specyfikacja PC CPU: AMD ATHLON 64 X@ 5200+ 2.70 GHz RAM: 4GB 2 kanalowy DDR2 404MHZ Kingston Płyta: Gigabyte GA-MA78GM-S2H Socket M2 Zasilacz: FEEL III-400ATX ATX 12V 2.2 Compatible Dysk: WDC WD5000AADS-00M2B0 ATA Device Grafika: SHAPPIRE VAPOR-X RADEON HD5770 1GB Jeśli ktoś by pytał to na tym sprzęcie w rozdzielczości 1024x768 na najniższych ustawieniach w deathmatchu gdzie jest koło 20 osob srednia fps to 55 do 80
  4. Witam chciał bym wymienić procesor w tym sprzęcie Specyfikacja PC CPU: AMD ATHLON 64 X@ 5200+ 2.70 GHz RAM: 4GB 2 kanalowy DDR2 404MHZ Kingston Płyta: Gigabyte GA-MA78GM-S2H Socket M2 Zasilacz: FEEL III-400ATX ATX 12V 2.2 Compatible Dysk: WDC WD5000AADS-00M2B0 ATA Device Grafika: SHAPPIRE VAPOR-X RADEON HD5770 1GB Chce wymienić na wydajniejszy procesor by była zauważalna różnica w FPS CS:GO za nie dużą kasę, może być to używany procek lecz żeby działał na tej płycie głównej.
  5. kupiłem radeona 5770 mam nadzieje ze będzie git czekam na przesyłkę
  6. mniej wiecej ten co widac 100zł do 150zł
  7. Witam potrzebuje pomocy w dobraniu karty graficznej do mojego drugiego PC. Będzie grane na nim tylko w CS GO. Wystarczy 80 fps, jak będzie więcej to będzie jeszcze lepiej bo i tak będzie grała na nim kobieta Specyfikacja PC CPU: AMD ATHLON 64 X@ 5200+ 2.70 GHz RAM: 4GB 2 kanalowy DDR2 404MHZ Kingston Płyta: Gigabyte GA-MA78GM-S2H Socket M2 Zasilacz: FEEL III-400ATX ATX 12V 2.2 Compatible Dysk: WDC WD5000AADS-00M2B0 ATA Device i Pytanie jaką katę mogę tu wsadzić do tego gruchota ?? znalazłem coś takiego 1.http://allegro.pl/karta-graficzna-radeon-hd5750-1gb-ddr5-128bit-i6541353087.html 2.http://allegro.pl/his-radeon-hd5750-1gb-gddr5-hdmi-gwarancja-i6553999222.html 3.http://allegro.pl/shappire-vapor-x-radeon-hd5770-1gb-128bit-pci-ex-i6556057821.html 4.http://allegro.pl/gigabyte-nvidia-geforce-gts-450-1gb-ddr5-128-bit-i6555968416.html Proszę o poradę Jak macie swoje propozycje to slucham
  8. dlaczego radeona 4800 ? to teraz juz sam nie wiem
  9. ok dzieki to coś bede musiał wybrać
  10. bardziej bliżej 150
  11. obojetnie jaka karta byle najbardziej wydajna pod cs tylko to mnie interesuje i zeby tania byla bo szkoda mi kasy
  12. bo ja tam sie za bardzo nie znam jaka szyna pamnieci ma być tej karty i ddr 3 czy ddr5 ma być
  13. A jak bym dodał jeszcze do tego jakieś 2 gb ramu ??? te karty co podałeś będą pasować na ta płytę główną ??? i czy ten 1 gb karty graficznej wystarczy ??? i co do tych kart podales to jakie dokladnie ddr5 ddr3 i jaka szyna danych ???
  14. za te 300 to było dawno temu nie mam tej kasy już za nią:D nic nie wymienię raczej w tym pc tylko grafike :P nie chce inwestować w to :P bo mam już swojego pc :P
  15. za 300 a dlaczego?