drewisz utworzono 25 stycznia 2009 utworzono 25 stycznia 2009 witam, mam problem co jakiś czas pojawia się ekran: niebieski ekran błąd:0x000000C5 czy to może mieć związek z instalacją avasta! home. laptop fujistu siemens windows xp spacak 2. proszę o pomoc?
Psycholandia komentarz 25 stycznia 2009 komentarz 25 stycznia 2009 Wykonaj: http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=16074
Daniel W. komentarz 25 stycznia 2009 komentarz 25 stycznia 2009 Patrz jaki ładny poradniczek http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=50125 pozdrawiam Daniel W.
drewisz komentarz 25 stycznia 2009 Autor komentarz 25 stycznia 2009 tylko nie wiem czego szukać czy:minidump czy RAM pamięć na błedy/
Daniel W. komentarz 25 stycznia 2009 komentarz 25 stycznia 2009 Obstawiam na RAM. Wykonaj oba testy oczywiscie. pozdrawiam Daniel W.
drewisz komentarz 26 stycznia 2009 Autor komentarz 26 stycznia 2009 witam jeszcze męcze się z tym laptopem, który nie jest mój co mam robić cały czas pojawia się niebieski ekran lub komputer sam "wyłacza się " czytaj robi się czarny bez zamykania i trzeba go włączać od nowa. zrobiłem "nakładkową " instalacje xp i jest to samo. czy formatowanie całkowite coś pomoże? czy to jest uszkodzony RAM? pomocy pojawia się błąd: Bad Pool Caller pomocy!!! z góry dzięki
Daniel W. komentarz 26 stycznia 2009 komentarz 26 stycznia 2009 Sprawdz dysk pod kątek boot-sectorów..Tak obstawiam pozdrawiam Daniel W.
Daniel W. komentarz 27 stycznia 2009 komentarz 27 stycznia 2009 Jezeli ma boot-sectory to nic nie da,one nie znikaja:)Sprawdz ten dysk jak prosiłem pozdrawiam Daniel W. P.S Nawet pod winda to mozna zrobic,sciag HDD Tune
drewisz komentarz 29 stycznia 2009 Autor komentarz 29 stycznia 2009 sprawdziłem HDD tune wszystko ok. czy to może być winna AVASTA! bo wszystko było ok po sformatowaniu dysku. aż zainstalowałem avasta! za aktywizowałem klucz i po chwili pojawił się niebieski ekran. Usunełem avasta! a dalej wyskakuje niebieski ekran. takie są raporty co teraz zrobić co jest uszkodzone? pomocy wiatm, jeszcze wklejam część minidumpa z Debugging Tools for Windows:
Psycholandia komentarz 29 stycznia 2009 komentarz 29 stycznia 2009 Włóż płytę instalacyjną Windowsa, włącz konsolę odzyskiwania i wpisz: expand X:\i386\ntoskrnl.ex_ C:\Windows gdzie X: to litera napędu, w którym jest płyta z Windowsem.
drewisz komentarz 29 stycznia 2009 Autor komentarz 29 stycznia 2009 zrobiłem zmienił 1 plik . i co teraz wszystko będzie ok?
Psycholandia komentarz 29 stycznia 2009 komentarz 29 stycznia 2009 Mam nadzieję, poczekamy i zobaczymy. Jak będzie niebieski ekran to dasz znów zrzut z Debugging Tools for Windows
drewisz komentarz 29 stycznia 2009 Autor komentarz 29 stycznia 2009 Wielkie dziękuje za pomoc :-) Mam tylko pytanie co padło lub w czym był problem?
Psycholandia komentarz 29 stycznia 2009 komentarz 29 stycznia 2009 Plik ntoskrnl.exe chyba uszkodzony, ale podmieniony na nowy więc powinno być okej.
drewisz komentarz 29 stycznia 2009 Autor komentarz 29 stycznia 2009 tylko "co" lub "kto" to zrobiło program avast czy cos innego?
CatchMe komentarz 2 lutego 2009 komentarz 2 lutego 2009 Ważny plik systemowy został uszkodzony. Ostatnio też usuwałem taką usterkę w domu klienta - prawdopodobnie wina użytkownika, który pozwolił na usunięcie antywirusowi pliku systemowego... coś niesamowitego.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.