Cześć,
Nie znam się na sprzęcie komputerowym, więc liczę na to, że mi pomożecie.
Poszukuję dobrego sprzętu do słuchania głośnej muzyki. Zależy mi na tym, żeby dźwięk był czysty i dawał dobre basy:). Budżet do wykorzystania: do 300zł. Polećcie mi coś, proszę. A może jakiś godny polecenia sklep w Krakowie?
Pozdrawiam!
Strona 1 z 1
Sprzęt do głośnej muzyki
Napisano 18 wrzesień 2009 - 15:19
Przede wszystkim powinieneś zajrzeć Tutaj. Do słuchania głośnej muzyki z dobrym basem myślę, że dobry będzie zestaw 2.1 aczkolwiek dla samej muzyki lepsze byłoby 2.0.
Zestawy godne polecenia:
2.1: Microlab FC-530
2.0: Genius SP-HF 2000X lub Genius SP-HF 3000A
Osobiście skłaniałbym się w wyborze do głośników 2.0
Pozdrawiam
Zestawy godne polecenia:
2.1: Microlab FC-530
2.0: Genius SP-HF 2000X lub Genius SP-HF 3000A
Osobiście skłaniałbym się w wyborze do głośników 2.0
Pozdrawiam
"Nie pozna prawdy ten, kto prawdy nie pozna.."
Napisano 18 wrzesień 2009 - 20:58
Może lepiej uzywane Z-2300 od Logitecha na allegro za 300zl kupić
Miękki bassik, czysty dzwięk. Albo jeszcze mocniejsze Creative Megaworks D250. Jednakze bardzo trudno je zdobyć. Jedynie używane i własnie w granicach 300zl. Dzwiek na podanych w poscie wyzej glosnikach bedzie nieco cieplejszy, bardziej barwny, ale tony wysokie nie bede tak szczegółowe jak na Z-2300 czy D250. A co najważniejsze, moja oferta napewno zrobi wiecej hałasu
Jednak przydałby się zakup karty dzwiekowej, żeby poskromić moc subwoofera, by nie buczał przy niektórych częstotliwosciach.
Słucham muzyki dzięki:
|| Xonar Essence STX (OP LM6172 + 2x LM4562) || AKG K 272 HD ||
Pracuje na: || Windows 7 Professional x64 ||
Precyzje zawdzięczam: || Logitech G15 || Logitech G9 || Razer eXactMat + eXactRest ||
Napisano 24 wrzesień 2009 - 09:32
Dzięki!
Zdecydowałam się na te Z-2300 od Logitecha, poszperawszy na innych forach i wypytawszy kogo się dało
.